Proč tyto informace uvádíme?

Často jsme dotazováni, jak postupuje vývoj na Buláncích 2.0. Abychom ukojili vaši zvědavost, pokusili jsme se tedy vypsat některé významnější body. Není to výčet úplný, slouží pouze pro vytvoření hrubé představy aktuálního stavu vývoje. Ani zobrazená grafika nemusí být finální.
  • Prvním krokem bylo založení task, version control a dokumentačních systémů

    Bez funkčního systému bychom se nikam nedostali.

  • Provedli jsme několik zátěžových testů pro nastavení možností a limitů na jednotlivých platformách

    Kouřit se z nich nezačalo.

  • Máme za sebou výrobu prvních funkčních assetů do levelu Pohádka

    Jsou to staré známé předměty v novém kabátě: 

    • keře, malé stromky, kameny, (od všeho několik variant)
    • můstek,
    • kláda, 
    • muchomůrka

  • Pracujeme na damage systemu

    Jedná se o způsob zničení některých objektů ve scéně, což je oblíbená kratochvíle bulánků ;).

  • Testujeme damage systém. Jako první to schytala muchomůrka

    Pro milovníky stavebních úprav je nyní možnost, přestavět malé okénko pomocí zbraně na vzdušnější terasové dveře.

  • Testujeme pohyb bulánka po scéně

    Ladíme rychlost běhu, otoček, střelby. Zatím bohužel bez animací, takže to vypadá, jako by jezdil na segwayi.

  • Probíhají také testy hry dvou hráčů na jedné klávesnici

  • Vytvořili jsme editor levelů, aktuálně máme už třetí verzi

    Každý level je nyní možné rovnou prověřit při bitvě dvou hráčů. Zatím stále bez animací.

  • Ladíme typy kolizí s prostředím, jako je např. průchodu bulánka kolem keřů

    V realitě to ale nedoporučujeme, obzvlášť ty šípkové by mohly vaše bojovníky ošklivě pocuchat.

  • Animace obličeje

    Dlouho jsme hledali vhodnou technologii pro výrazy bulánků v obličeji, která by nejméně zatěžovala výkon počítače. Současné řešení je skvělé, bulánci se můžou šklebit podle libosti.

  • Řešíme terén do hry

    Hledáme vhodné varianty řešení pro trávu, potok, zákopy…

  • Foiliage sway vertex shader efekt

    Listy a tráva už se teď pohupují ve větru.

  • Máme finální low-poly verzi bulánka typu A 

    Bylo potřeba posunout obličej výš, aby bylo bulánka kam střelit 😀 Také jsme trochu upravili nožky.

  • Rigging bulánka

    Věřte tomu nebo ne, naši bulánci teď mají kostru.

  • Probíhají také první testy animací

  • Máme za sebou návrh, modeling a textury bojové myši

    Jak vidíte, tahle to jen tak nevzdá.

  • Základní architektura hry a core systémy jsou z 90% hotové

  • Vyrábíme assety do levelu Továrna

    Jsou to staré známé předměty v novém kabátě: 

    • potrubí
    • barely
    • (zbytek assetů je stále v procesu)

    Je tu však také spousta nových jako smrtonosná dračka peří, akumulační zásobník…

  • Umělá inteligence

    Řešíme AI u jednotlivých rolí bulánků a probíhají první testy. Zatím je ještě zvládáme porazit…zatím.

  • Registrace na konzole

    Řešíme samozřejmě i registrace na konzole a ostatní zařízení. Proces to je celkem složitý, ale u Nintendo Switch jsme se už prokousali k úspěšnému konci.

Do toho všeho je samozřejmě potřeba řešit také všechny odměny.

  • Polštáře

    Většina už je rozeslaná a podle toho, co nám posíláte se u vás mají skvěle. Jen dejte pozor a nenechte se zmást, aby se bulánek nevrátil z dovolené bez vás…

  • Výroba cínových figurek

    Cena cínu mezi tím rapidně vzrostla, ale s tím se popereme – aktuálně se vyrábí forma a první prototyp Žezlíka.

  • Trička

    Jsou na cestě k vám.

  • A další

    Nezapomněli jsme ani na bulánčí poezii a karetní hru, vše se ladí a vylepšuje, aby byl výsledek co nejlepší. Chcete mít svou báseň otištěnou ve sbírce? Můžete nám posílat svou tvorbu dál, ještě to stihnete 😉